Advertisement

ינון מגל הזמר במסכה / מורידים את המסכה: כל הזמרים של "הזמר במסכה" נחשפים! | שמועה : חכ ינון מגל (הבית היהודי):

ינון מגל הזמר במסכה / מורידים את המסכה: כל הזמרים של "הזמר במסכה" נחשפים! | שמועה : חכ ינון מגל (הבית היהודי):. אתה עבריין מורשע, אולי קצת צניעות. בן כספית וינון מגל שוחחו על הנושא, והביעו את דעתם המנומקת מאוד על הדברים. את שירותו הצבאי, בדומה לבנט, העביר כקצין בסיירת מטכל והשתתף בין היתר במבצע לכידת שייח עובייד. שלומי בסדר ושלומו של ינון לא בסדר הגיע הזמן שהדובר של משפחת נתניהו יופיע במדים של המשפחה ויפסיק ללכלך. סכום התביעה עומד על מיליון שקל הדברים נאמרו בעקבות ביקורת שהביע חבר הכנסת ממרצ על אות ההוקרה שגולן אמור לקבל מהשדולה לזמר עברי שבכנסת.

משמש כמגיש בערוץ 20, ושדרן בתחנת 103fm. ינון מגל, המסביר הלאומי, פורש מהכנסת לאחר שבוצע עליו חיסול פוליטי מתוכנן היטב על ידי השמאל הרדיקלי הקשור לוואלה ולגב האומה. להלן נאומו בכנסת בשפה הערבית לקהל בני הדודים. Posted in פמיניזם, tagged אורי אריאל, ביוש, הטרדה מינית, זכויות נשים, חוק, ינון מגל, משטרה, שיימינג on 25 בנובמבר 2015| 3 comments ». עם זאת מגל הכחיש לחלוטין כי קיבל החלטות חשובות או נשא נאומים תחת השפעה.

נחשף תאריך הגמר של "הזמר במסכה" | הזמר במסכה
נחשף תאריך הגמר של "הזמר במסכה" | הזמר במסכה from img.mako.co.il
בטרם כניסתו לפוליטיקה היה העורך הראשי של אתר וואלה!, כתב ומגיש חדשות ישראלי. ינון מגל שלי יחימוביץ' הטרדות. חהכ ינון מגל מהבית הלאומי העביר היום פניה למנכל yes, רון אילון, ובה כתב: בעקבות פרסום הפרשה, ינון זומן לפגישה עם יור מפלגת הבית היהודי, שר החינוך נפתלי בנט. תוכניתם המשותפת של ינון מגל ובן כספית ברדיו 103fm ידועה בוויכוחים הסוערים שלה, שלפעמים גם נגמרים בנטישה של אחד המגישים. חהכ ינון מגל למנכל yes: הוא לא הכחיש את ההאשמות ינון מגל פוטר כי אפשר להחזיר את הבושה; Posted in פמיניזם, tagged אורי אריאל, ביוש, הטרדה מינית, זכויות נשים, חוק, ינון מגל, משטרה, שיימינג on 25 בנובמבר 2015| 3 comments ».

גמר הזמר במסכה בקשת 12 השיג אמש 24.1% רייטינג, לעומת 20.3% להשקת העונה החדשה של האח הגדול ברשת 13 • למרות שהזמר במסכה השיגה נתון גבוה יותר, מדובר בהצלחה לא מבוטלת לרשת, שהשיגה נתון פתיחה יפה לתוכנית ההשקה.

משמש כמגיש בערוץ 20, ושדרן בתחנת 103fm. הבעיה היא שאנו חיים בחברה חולה עם סולם ערכים עקום ונורמות התנהגות מעוותות. בהמשך לתהייה לאן נעלם הטור של אלדד יניב בוואלה!, עדיין רב הנסתר על הגלוי. ינון מגל ואהוד אולמרט בעימות גרעיני ב103fm. סכום התביעה עומד על מיליון שקל הדברים נאמרו בעקבות ביקורת שהביע חבר הכנסת ממרצ על אות ההוקרה שגולן אמור לקבל מהשדולה לזמר עברי שבכנסת. תוכניתם המשותפת של ינון מגל ובן כספית ברדיו 103fm ידועה בוויכוחים הסוערים שלה, שלפעמים גם נגמרים בנטישה של אחד המגישים. כבר בתחילת הריאיון אמר אולמרט בחריפות: הזמר שמחה פרידמן מגיש אלבום בכורה עם 15 שירים i האזינו. בטרם כניסתו לפוליטיקה היה העורך הראשי של אתר וואלה!, כתב ומגיש חדשות ישראלי. מוזמנים להאזין, התראיינתי בתכנית של ינון מגל ובן כספית ב 103fm על הנתיב השיתופי. יניב שוחח במוצש עם ינון מגל, עורך האתר, וכך דיווח לי: הבוקר, עיקר תשומת הלב הוקדשה לשיחה של השניים עם ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, שהסתיים בפיצוץ בינו לבין מגל, לאחר שאולמרט כינה אותו עבריין מין. בעקבות פרסום הפרשה, ינון זומן לפגישה עם יור מפלגת הבית היהודי, שר החינוך נפתלי בנט.

שלומי בסדר ושלומו של ינון לא בסדר הגיע הזמן שהדובר של משפחת נתניהו יופיע במדים של המשפחה ויפסיק ללכלך. ינון מגל ואהוד אולמרט בעימות גרעיני ב103fm. פריז בלהבות, העולם תוקף בסוריה, אבל שום דבר לא יעצור את מלחמת כיפופי הידיים על תקציב המדינה. לשעבר העורך הראשי של אתר וואלה! אפשר לגרום לנבחרי ציבור להתבייש בהתנהגות שלהם.

אייל גולן כיכב בכדורגל חופים - עומרי חיון
אייל גולן כיכב בכדורגל חופים - עומרי חיון from www.omritv.co.il
בעקבות פרסום הפרשה, ינון זומן לפגישה עם יור מפלגת הבית היהודי, שר החינוך נפתלי בנט. בן כספית וינון מגל שוחחו על הנושא, והביעו את דעתם המנומקת מאוד על הדברים. תערפו את ראשו, תקרעו אותו לגזרים, תרגישו מרוצים מעצמכם כמה שאתם טובים ונאורים. גיל רונן , כח בתשרי תשעז 30/10/16 20:22. הזמר אייל גולן העביר מכתב התראה לפני תביעה לחכ מוסי רז ממרצ בדרישה שיחזור בו מאמירותיו, לפיהן גולן הוא צרכן סמים. העיתונאי ינון מגל, התארח בתכנית של אופירה וברקוביץ', והתעמת עם המגישה אופירה אסייג, לאחר. ינון אלישע מגל (נולד ב־27 באפריל 1969) כיהן כחבר בכנסת העשרים מטעם מפלגת הבית היהודי. שלומי בסדר ושלומו של ינון לא בסדר הגיע הזמן שהדובר של משפחת נתניהו יופיע במדים של המשפחה ויפסיק ללכלך.

העיתונאי ינון מגל, התארח בתכנית של אופירה וברקוביץ', והתעמת עם המגישה אופירה אסייג, לאחר.

ינון מגל מואשם בכך שהטריד מינית והתקיף מינית לפחות שתי נשים (וכמו שאבא שלי נוהג לומר, ברגע שיש יותר מאחת, סביר שיש גם יותר משתיים). חכ לשעבר ינון מגל ממשיך את הדיאלוג שלו עם עוקביו בפייסבוק, אחרי שהעיר לח''כ שלי יחימוביץ' כי יש צביעות בכך שהיא מטיפה מוסר לארי שביט, העיתונאי שנטען נגדו כי הטריד מינית והודיע היום על התפטרותו. למרות שמנסים, שוב ושוב, לגרום לנו להרגיש חלשים, מפוזרים, חסרי קול. את שירותו הצבאי, בדומה לבנט, העביר כקצין בסיירת מטכל והשתתף בין היתר במבצע לכידת שייח עובייד. הסיפור האחרון הוא רק הקצף שצף על פני המים. הוא לא הכחיש את ההאשמות ינון מגל פוטר כי אפשר להחזיר את הבושה; ינון מגל הודיע הבוקר (א') על הצטרפותו למפלגת הבית היהודי. שלומי בסדר ושלומו של ינון לא בסדר הגיע הזמן שהדובר של משפחת נתניהו יופיע במדים של המשפחה ויפסיק ללכלך. תוכניתם המשותפת של ינון מגל ובן כספית ברדיו 103fm ידועה בוויכוחים הסוערים שלה, שלפעמים גם נגמרים בנטישה של אחד המגישים. ראש המפלגה נזף בינון והדיח אותו מראשות סיעת הבית היהודי, אך אמר כי לא חורצים דין אדם בכיכר. מוזמנים להאזין, התראיינתי בתכנית של ינון מגל ובן כספית ב 103fm על הנתיב השיתופי. Posted in פמיניזם, tagged אורי אריאל, ביוש, הטרדה מינית, זכויות נשים, חוק, ינון מגל, משטרה, שיימינג on 25 בנובמבר 2015| 3 comments ». ינון מגל ובן כספית ניסו ברדיו 103fm להבין:

בן כספית וינון מגל שוחחו על הנושא, והביעו את דעתם המנומקת מאוד על הדברים. ינון מגל שלי יחימוביץ' הטרדות. כיהן כחבר כנסת מטעם מפלגת הבית היהודי בכנסת העשרים במשך כשמונה חודשים. מגל לא נשאר חייב ותקף: פוסטים אודות ינון מגל שנכתבו על ידי דבורית.

103FM - ינון מגל ובן כספית - בן לינון: "אני חייב להודות ...
103FM - ינון מגל ובן כספית - בן לינון: "אני חייב להודות ... from 103fm.maariv.co.il
יניב שוחח במוצש עם ינון מגל, עורך האתר, וכך דיווח לי: בכך מצטרף מגל לתמר זנדברג, שכבר כעת הוא מודה לראשונה כי נהנה מצריכת קנאביס גם בזמן כהונתו כחבר כנסת בישראל. ינון מגל מואשם בכך שהטריד מינית והתקיף מינית לפחות שתי נשים (וכמו שאבא שלי נוהג לומר, ברגע שיש יותר מאחת, סביר שיש גם יותר משתיים). אפשר לגרום לנבחרי ציבור להתבייש בהתנהגות שלהם. ״הטור יעלה וגם פרקי הספר הבאים יפורסמו כסדרם. צריך לרסק את זה ביד ברזל, ולמצות את חומרת הדין. פריז בלהבות, העולם תוקף בסוריה, אבל שום דבר לא יעצור את מלחמת כיפופי הידיים על תקציב המדינה. לשעבר העורך הראשי של אתר וואלה!

ינון אלישע מגל (נולד ב־27 באפריל 1969) כיהן כחבר בכנסת העשרים מטעם מפלגת הבית היהודי.

ראש המפלגה נזף בינון והדיח אותו מראשות סיעת הבית היהודי, אך אמר כי לא חורצים דין אדם בכיכר. בכך מצטרף מגל לתמר זנדברג, שכבר כעת הוא מודה לראשונה כי נהנה מצריכת קנאביס גם בזמן כהונתו כחבר כנסת בישראל. ראש הממשלה והאסיר לשעבר אהוד אולמרט התפוצץ הבוקר על איש התקשרת ינון מגל: עם זאת מגל הכחיש לחלוטין כי קיבל החלטות חשובות או נשא נאומים תחת השפעה. בעקבות פרסום הפרשה, ינון זומן לפגישה עם יור מפלגת הבית היהודי, שר החינוך נפתלי בנט. פריז בלהבות, העולם תוקף בסוריה, אבל שום דבר לא יעצור את מלחמת כיפופי הידיים על תקציב המדינה. חכ לשעבר ינון מגל ממשיך את הדיאלוג שלו עם עוקביו בפייסבוק, אחרי שהעיר לח''כ שלי יחימוביץ' כי יש צביעות בכך שהיא מטיפה מוסר לארי שביט, העיתונאי שנטען נגדו כי הטריד מינית והודיע היום על התפטרותו. הסיפור האחרון הוא רק הקצף שצף על פני המים. כזכור, חמישה חברי כנסת מהשמאל דרשו מיור הכנסת חכ. שכחת מה ההבדל בין עיתונאות לבין דוברות. למה מרב מיכאלי מתאימה להיות שרת התחבורה? פוסטים אודות ינון מגל שנכתבו על ידי נעמה. פוסטים אודות ינון מגל שנכתבו על ידי דבורית.

גמר הזמר במסכה בקשת 12 השיג אמש 241% רייטינג, לעומת 203% להשקת העונה החדשה של האח הגדול ברשת 13 • למרות שהזמר במסכה השיגה נתון גבוה יותר, מדובר בהצלחה לא מבוטלת לרשת, שהשיגה נתון פתיחה יפה לתוכנית ההשקה ינון מגל. שלומי בסדר ושלומו של ינון לא בסדר הגיע הזמן שהדובר של משפחת נתניהו יופיע במדים של המשפחה ויפסיק ללכלך.

Posting Komentar

0 Komentar